Jump to content
Experience the Altis Life
keyboard_arrow_right
ALTIS LIFE 1
...
ALTIS LIFE 2
...
DAYZ UK
...
TEAMSPEAK
...
...

We are currently undergoing maintenance

The forums are available for use, yet please do not expect full functionality.

About This Group

If this gets to be in the top 5 biggest groups I will die. - "if your group gets bigger than mine, I'll delete my one" - saul goodman

  1. What's new in this group
  2. THEY PLAYED US LIKE A DAMN FIDDLE
  3. You will never be the biggest group even when I’m not around and a member of your own. sincerely spicy memes rpuks biggest group
  4. congrats everyone since 1 year last week or week before idk we've managed to accomplish so much: - class divide in altis is gone - police are now corrupt free - NHS revive everyone (lmao jokes who even is the nhs) - - i managed to lose all my money congrats everyone pat yourselves on the back
  5. LETS GO DEANIE! LETS GO! LETS GO DEANIE! LETS GO! LETS GO DEANIE! LETS GO!
  6. ONLY 25 MORE MEMBERS AND WE ARE IN THE TOP 3 GROUPS
  7. Indeed boss, When are you gonna become active again?
  8. The Fiddler

    The Big 100!

    100 members wow thats more than 99
  9. Congrats Big Dean Cain! @The Fiddler
  10. Dean loves playing mobile games in his spare time. When hes not roleplaying, or downloading BF1 with his shitty internet, he is partial to a quick game of his favoourite mobile MOBA! P.s. Stay away, he gets very salty. Very.
  11. Luckily I survived due to the godlike powers of the EOD vest however... my passenger not so much. I was nice enough to reduce the cost of the ride by 20% however not all bad.
  12. And I got an indefinite blacklist - Dcert 2k17
  13. I would not mind getting demoted to INS at my stage
  14. You should have tagged me here... I've got some experience in this area!!!
  15. After losing a bet I was demoted for 24 hours justice4fiddler
  16. OMG DEAN CAIN I LOVE YOU PLEASE CAN I GET YOUR AUTOGRAPH!
  17. big fans are the ones who have pictures of Dean Cain, you need to get a pic
  18. ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
  19. REAL LIFE PICTURE OF DEAN CAIN^^ He is our glorious leader and I adore him
  20. OMG I GOT A REPLY. Consider it done my leader
  21. recruit one member to the cause and you can have 1 autograph
  22. Spotted this one selling sweeties near the local nursery! Our Father who are in heaven, Hallowed be Dean Cain, The kingdom come. They will be done. On Altis as it is in heaven. Give us this day our daily baked beans. And forgive us our crimes. As we forgive those who sent us to prison from kavala PD. But deliver us from the UNMC prison. For thinse is the kingdom. And the power, pussy and glory. For ever and ever. Amen.
  23.  

×